Apprentice digitale leeromgeving

Werken bij Apprentice

Ontdek hier onze vacature

Servicemedewerker bij Apprentice

Ben je op zoek naar werk in de klantenservice? En ben jij een zelfstandig en georganiseerd persoon die 32 uur per week beschikbaar is? Dan ben jij wellicht wel onze nieuwe collega! 


Wie zijn wij?

Wij zijn Apprentice. Ons bedrijf is in 2004 begonnen met het maken van online schoolkranten. Sindsdien hebben we ons ontwikkeld in de softwarebranche en hebben we een digitaal platform gecreëerd voor het maken van jaarboeken en een leeromgeving in het voortgezet onderwijs. Wij willen onze kennis in het onderwijs combineren met onze kennis van ICT om zo werkbare oplossingen te bieden voor docenten en leerlingen. 


Wie zoeken we?  

Als servicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor scholen en weet je de leerlingen en docenten met jouw expertise verder te helpen. Vragen zullen afkomstig zijn vanuit klanten van onze verschillende producten, namelijk Memories (jaarboeken), Magazines (schoolkranten) en Mijn Leeromgeving (de elektronische leeromgeving). Hierdoor zal het werk afwisselend zijn en zul je op de verschillende onderdelen van Apprentice ingewerkt worden.  


Service-ondersteuning betreft contact met klanten via telefoon, chat en e-mail. We zoeken iemand die snel kan schakelen en het hoofd koel kan houden wanneer het druk kan zijn. Elke dag is anders! Hierbij vind je het geen probleem je staande te houden in drukke perioden en gaat multitasking je goed af. Daarnaast ben je klantgericht en kun je iedereen vriendelijk te woord staan. Het is erg belangrijk om proactief te zijn en ook intern goed te communiceren met je collega’s. Naast deze werkzaamheden is er de mogelijkheid dat je ook bijdraagt in taken rondom de administratie en communicatie in de organisatie.  


We zoeken een servicemedewerker voor 32 uur per week. We kunnen je ondersteuning het meest gebruiken op de maandag, dinsdagochtend en vrijdag, dus deze werkdagen hebben onze voorkeur. Er zijn mogelijkheden om thuis te werken. 


Kort samengevat. We zijn op zoek naar iemand die: 

  • Niet bang is om te bellen, mailen en chatten en helder communiceert met onze klanten 

  • Taalvaardig is en uitstekend Nederlands kan (we werken in het onderwijs, dus dat is een must!) 

  • Beschikt over eigen initiatief en snel kan sparren met collega’s 

  • Digitaal vaardig en snel lerend is 

  • Secuur en zorgvuldig kan werken 

  • Minimaal MBO denk- en werkniveau 

  • Ervaring in klantenservice is een pré 

Wat bieden we je?  

We bieden je een plek tussen enthousiaste medewerkers in een dynamisch bedrijf. Er heerst een informele werksfeer binnen onze gedreven teams. Er bestaan korte lijnen tussen collega’s waarbij ontwikkelingen snel kunnen gaan. Daarbij is er veel ruimte om je eigen creativiteit en initiatief te gebruiken om je functie uit te voeren. Interessant om te weten is dat ons werk afhankelijk is van schoolvakanties, waardoor er vier weken zomervakantie en twee weken kerstvakantie is en daarnaast nog een groot aantal bovenwettelijk vakantiedagen bestaan. Er zijn goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.  

Ben jij nieuwsgierig naar onze organisatiecultuur en ben je enthousiast over deze vacature? Stuur je CV en je motivatiebrief op naar info@apprenticexm.nl, gericht aan Heidi. Voor vragen kun je ons bereiken op 026 361 7300.